-->

Ask.fm Hesap Kapatma %100




Ask.fm Hesap kapatma




Merhaba arkadaşlar ask.fm önceden çok kullanılıyordu ve günümüzde geçmiş için sıkıntı çıkarabiliyor mesela 1. sırada sevgiliniz geçmiş vs dinlemiyor direk saydırıyor


Direk anlatıma geçeyim



Arkadaşlar mesela bir hesabınız var eposta şifre face bağlantısı vs hiç bir şey bilmiyosunuz ben böyle 4 kişinin hesabını kapattım denendi yani çalışıyor



örneklerle anlatmaya devam edeyim 



ask.fm kullanıcı adı: ayça_22 olsun

isim de ayça kaya olsun



aslında sosyal mühendislik ile müşteri temsilcisi kandırıcaz 



hotmail den e posta alın hesapla aynı ismi taşısın mesela



ayça_22_kaya@hotmail.com



hotmail olsun çünkü hotmailde eposta doğrulama kodu gitme bugu var



sonra ticket atın succes@ask.fm e

örnek

Hesap şifremi unuttum e postama doğrulama kodu gitmiyor hesabımın içindeki içerikleri kaldırmak istiyorum diyin 1 2 kıvırın şeklinizi gösterin kullanıcı adınızı ekleyin 


sonra geri dönüş yapıcaklar 4 5 madde yollicaklar size



cevap olarak

kullanıcı adınızı yazacaksınız 

e posta adresinizi yazacaksınız 
altına da ya hesabımı devre dışı bırakınız ya da şifre sıfırlama bağlantısı gönderin yazın



size cevap olarak sıfırlama bağlantısı gönderecekler 

şifrenizi sıfırlayın hesabınıza giriş yapın 



4 hesapta işe yaradı (2 gün içinde oluyor her şey)

bu kadar yazı bana ait alıntı yaparken belli edin d

1 Teşekkürünüzü alırım d
     

0 Yorum "Ask.fm Hesap Kapatma %100"

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam