-->

Com.tr domain alma, belgesiz com.tr domain

Evet arkadaşlar bugün size com.tr li domain imi nasıl alıp blogger alt yapısı ile yayına başladığımı anlatacağım 
Öncelikle Türk Patent enstitüsü'ne veya edevlet üzerinden almak istediğiniz com.tr uzantılı domain in kelimesini sorgula atıyoruz.
Com.tr domain alma işlemini sıra ile yapıyoruz.  belgesiz com.tr domain almak çok kolay 
 Bu arada not olarak belirteyim kesinlikle sizin adınıza patent alma falan işlemlerini yaparak aradan 200-300 lira kar alacak şirketlere bu işlemi yaptırmayın anlatacağım konuda Türk Patent Enstitüsü'nün den kendimiz 205 liralık bir ücretle kelimenin patentini alacağız ardından bize verilen PDF belgesi ile marka tescil belgesi ile nic TR isimli siteye giderek gerekli belgeleri göndereceğiz ve 24 TL karşılığında com.tr li Domainimiz yönlendirmeye açık bir şekilde hesabımıza tanımlanacak Yani toplam masrafımız 230 TL internette araştıracak olursa olursanız com.tr domain için 400 500 700 lira ücretler istenmektedir sadece ve sadece 230 liraya bu işlemleri yapabilirsiniz ben 2 gün sürdü ama ciltbakimhttp://www.ciltbakim.com.tr domaini aldım.ve yayına başladım. Com.tr li domaini bloggere yönlendirmek isterseniz bu işlem biraz sizi zorlar ama basit cloud üzerinden dns yönlendirmesi ile yapabilirsiniz .önceden yandex ile yapılıyordu ama şu an o hizmet durmuş..

 konu ile ilgili sorularınızı yorum kismindan cevaplayabilirim. Teknik destek de verebilirim 

1 Yorum "Com.tr domain alma, belgesiz com.tr domain "

  1. KREDİMİ NASIL ALMALIYORUM TESTİMONİ
    Kredi almamda yardımcı olan STEPHENS WILLIAMS'a teşekkür etmek istiyorum. Geçtiğimiz üç ay boyunca borçlarımı yatıştırmak için borç aramaktayım, herkes sonunda bu Kredi Şirketi ile tanışana kadar beni paramdan mahrum etmeye çalıştı. Bana 175.000 ABD Doları tutarında bir kredi vermeyi başardı. o da diğer bazı meslektaşlarıma yardım etti. Herhangi bir maddi yardıma ihtiyacınız olursa, lütfen bu e-postayı aşağıdaki e-posta yoluyla iletin, size de yardım edebileceğini düşünüyorum. İLETİŞİM HIM VIA E-POSTA: stephenswillsloan@hotmail.com
    Whatsapp: +14139615178

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam