-->

İş Fikiri, Manifesto, Krediler, Parametre

İş Fikiri, Manifesto, Krediler, Parametre


İş Fikiri, Manifesto, Krediler, Parametre


Ticaret girişimcisi onun zihin yapısı Kent aklı israfının zihin yapısı vesaire bir kentin Yarın eşrafın zihninde olan ona doğru gidip bakıyorsunuz bazı kentler Türkiye'de aşağı doğru gidiyor bazıları yukarı doğru gidiyor yukarı doğru gidenlerin uygarlık talepleri var Bu anlamda kendi elindeki becerileri doğal kaynaklarını üzerine inşa ediyor mesela Antep gibi etrafındaki Bilmem Cazibe Merkezi oluyor ya da Denizli'de bilmem ne oluyor Şimdi bu 10 yıl önceki Öykü'yü de şimdi Geldiğimiz noktada bunun içerisine Sen bu işi yapıyorsun ama aynı zamanda Hemşehrim hep gelirini artırmak durumdasın Bu da zannedildiği gibi artık açıklama En azından böyle üzerinden arsa spekülatör bina üzerine olmayacak üretim üzerine olacak peki hepimiz aynı şeyi üreteceğiz aynı geldik üreticiler de yani üretim alanlarındaki yere geldik hepimiz domates mekece bütün kentlerin varoluş öyküsü marka şehirler bakıyorum dolaştım 81 ilin hepsini dolaştım bu süreçte gördüm o anlamda diye kabiliyetlerine söze de yok kaldı ki mesela deniz kum Güneş iddiası olabilir misiniz olması lazım . Büyük İskender bir şey yok o zaman su kaynakları vesaire koyardı ama bir faktörü çok önemli bir şekilde oraya tüccarları getirdi sağdan soldan yere bütün Türkiye'nin coğrafyası çeviriyoruz her test etmeye çalışıyoruz çalışmıyor Şimdi gelip kendilerini yok etmek dediğimizde Herkes kendi dinamikleri üzerinde Eskiden bir yönetimlerde mutluluğu olan 3500 3000-3500 dolarlık milli gelirimizi 5000 6000 7000 olunca park bahçe istedik tanzim satış üzerine yapmamak gerekir sevgili blog okuyucuları

0 Yorum "İş Fikiri, Manifesto, Krediler, Parametre"

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam