-->

Maaş Aldığın Bankadan Kredi Çekme, Kredi Kartı

Maaş Aldığın Bankadan Kredi Çekme, Kredi Kartı


Maaş Aldığın Bankadan Kredi Çekme, Kredi Kartı


Değerli arkadaşlar yeni yayında hep birlikte Tekrar beraberiz bugün telefonuma mesaj olarak maaş aldığım bankadan kredi ve kredi kartları ile ilgili bilgiler geldi Tabii 2016 yılından 2 defa geç ödemem olduğu için bana müşteri temsilcinin dediği 5 sene boyunca listede olduğun için bu kara listede olduğun için herhangi bir kredi çekme durumumun olmadığını daha öncesinde Akbank'tan maaş aldığım için maaş banka mı bu durumda bile bana Kredi verdiğini maaşımdan otomatikman kesildiğini e kredi kartı gibi benzeri ürünlerden yaralandığımı söyledim Neyse bütün başvurularımı temizleyip sıfırlayıp Red olan Tabii bu süreçte Garanti Bankası'nın online işlemler önünden İki üç günde bir vadesiz Valiliği eksi hesap avans hesap Kredi kredi kartı başvuru duruyordum belki verirler diyor çünkü her maaşı yaptığında söyleme sahip 5 de 10000 arası bir maaşımı iftarımız var Bundan yararlanmak isterim tabii ki Elimizin altında Dursun kötü günlerde kullanmak için diye bu görüşmenin sonucunda Bir önceki maaş bankam ın Akbank olan bankanın bana bu kadar yardımcı olduğunu söyledikten sonra bütün başvurularımız temizleyip kredi kartı için başvuru yaptı ve onaylandı limit 8000 şeklinde Tabii bunu kullanmayacağım elimin altında duracak zor günler için Allah kimseye bu günleri yaşatmasın ama sonuçta bu zamana kadar 67 tane kredi kartı kullandım en son 2011 yılında bütün Kredi kartlarımı iptal ettim ve yapılandırdım düşünün hala 50 lira 60 lira gibi düşük taksitlerle bunları ödemeye çalışıyorum yani haberlerde de görüyoruz Kredi kartlar ile ilgili yapılandırmalar var ama işlem için hem Ziraat Bankası'na hem kredi kullanılır veya kredi kartı olan bankaya gidip bazı belgeleri imza atmanız eziyet çekmeniz gerekiyor Bu işlemlerde Keşke online işlemlerden yapılsa daha kolay olacak diye düşünüyorum Yani kredi ve kredi kartı gibi imkanınız yoksa acil paraya ihtiyacınız varsa arkadaşlar yapacağını sistemi çok basit Eğer maaş aldığınız banka biraz iletirseniz müşteri temsilcisini veya bizzat giderseniz illaki size çıkar bir yol olacak tabii ki cebinizdeki para kadar harcayın arkadaşlar tavsiyemiz budur iyi Blokları diliyorum diğer konularımız da göz atabilirsiniz

0 Yorum "Maaş Aldığın Bankadan Kredi Çekme, Kredi Kartı"

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam