-->

Biriktir parani, Para nasıl biriktirilir?


Ağustos ama hava çok güzel O yüzden kendimi dışarı yaptık böyle bir rüzgar var saçlar başlar dağılıyor işte şahane bir İstanbul manzarası hakkımızda tekrar blogumuza hoşgeldiniz  bugün benim hayat tecrübelerinden öğrendiğim Bana da çok gelen bir soru var ama işte ne kadar kazanıyorsun Paramı nasıl harcıyorsun Bizim paramız yetmiyor inan ne gibi sorular çok geliyor bugünkü konumuz para biriktirmenin 7 tane yolu bu yolların bazıları parasını yeni kazanmaya başlayan kardeşlerim için iyi olabilir bazıları lisede üniversitede okuyan ailesinden para alan ama sonrasında Kazandığı parayı biriktirmek isteyecek Arkadaşlarım için olabilir bazıları da ileride para eline geçtiği zaman değerlendirmek için arkadaşlarım için onların kullanabileceği Baraj Yolu Olabilir çünkü para ne kadar istemesek de hayatımızda gerçekten çok önemli bir yer tutuyor ve bunu doğru yönetmek doğru şekilde harcamak bir kısmında biriktirmek hem geleceğimiz için hem de şu anımızı için oldukça değerli Bugün size 7 tane yöntem kendi deneyimlerinden evindeyim 7 tane yöntem paylaşacağım nasıl daha kolay para biriktirdiğiniz son zamanlarda çok var bankalarında çok Aslında bize vermeye çalıştığı bir şey asla bir kolaylık ama bence çok kullanım olmasında fayda var Kredi kartları ve Kredi kartınız varsa ve cebinizde nakit para da varsa mutlaka ama mutlaka nakit parayı kullanmaya daha çok özen gösterin Neden hesap geldi cebindeki nakit paradan daha az vermek için azalmasın diye Ama kredi kartı olunca yanında onun çok sınırını bilemeye biliyoruz ama burnumuza buradan Hemen onu da buradan ama onunla olan varsa onu da alıp geri geliyor işte ondan sonra önüne Bir bakmışsın o anda vermedin cebinden çıkar nakit para da bir anda ay başında ve sonunda Çat diye kat ve kat fazlasını vermek zorunda kalıyorsun o yüzden mümkün olduğu kadar cebinizde kredi kartı olsun olmasın demiyorum çok zor durumda için ama nakit para kullanmayan çekip onu harcamaya daha çok özen gösterin harcamalarınızı anında yapın ki ay sonunda ekstre geldiğinde büyük süprizlerle karşılaşmayın ve Emin ol daha az para alacaksın zaten bankalarda çoğumuzun hesabı var bu hesap anayasamız olarak dursun tamam mı Bir Köy Hadi ama Benim tavsiyem bir hesapta açın kendinize bu hesap önce boş olacak ve eğer aylık mi düzenli geliriniz varsa hesaba 50 lira 100 lira gücünüz yettiği kadar otomatik bir para transferi koyun sağlayın Yani siz istesenizde istemesenizde her ayın birinde Onun da 5'inde neyse kendi hesaplarına hız arasında küçük de olsa bir para transferi yapıldı elinize geçen para miktarı aylık olarak artmaya başladı zaman bu miktarda yavaş yavaş arttırabilirsiniz Ne olacak bu saatten olsun bir sene sonunda iki sene sonunda bir bakmışsınız buradaki hesabınızda çok güzel bir tanem etmiş olacak bu bin lira da olabilir 500 lira paralar Yani gerçekten bir anda karşınıza çıkabilecek paradan bahsediyor O yüzden aylık böyle ikinci hesabın ufak ufak akan bir Otomatik para transferi yapmanızı tavsiye ederim bu çok enteresan mı ya Tam ben de geçen aylarda 2 ay denedim bunu yapmayı çok ilginç para akip yapmadı sağlayan uygulamalar var Bu uygulamalar indirin cebinize cüzdan olabilir işte Ayvalık diyorlar falan böyle uygulamalar var Yazdığınız zaman çıkıyor zaten harcadığınız her konuşup bir ay boyunca çok fazla istemem belki Hani Devamını görmek için belki 2-3 tane yapabilirsiniz ama sakız mı aldın su mu aldın Kirayı ödedim İşte faturamı ödedin Neyse o zaman oraya atıyorsun telefonu Oraya giriyorsun ay sonunda şöyle olursun ben oldum oha çüş ablamı arıyorum falan diye baktım ona böyle aşağı baktım gittim buna çok Gereksiz harcama Şimdi de böyle ayırıyor yemeye şu kadar harcıyorsun işte elektriğe bu kadar diye öyle güzel bir şey de var ve o harcamalarımı çokgen Aracımın kısmaya çalıştım Böylece harcamalarımı ne kadar dengeli gittiğini nelerden daha fazla birikim elde edebileceğim nelere kısa bileceğim gördüm Çok uzun kullanamazsın çok kolay değil Çünkü her şeyi not etmek ama hiç yani çay sürekli bunu yaptığın zaman gerçekten nelere gereksiz para harcadı çok net olarak görebiliyorsun için hayatımız reklam biliyorsun ya otobüse biniyorsun metrobüse biniyorsun burada reklam orada reklam cep telefonunda oyun oynarken reklam falan filan reklamlar bize para harcadık üzerine kurulu bir sistemin Aslında Aynısı gibi bitir diye bir şey gibi düşünebilirsiniz reklamlara çok fazla inanmayın bunu reklamcı abiniz olarak söylüyorum reklam dediğiniz şey size bir şey satmak üzerine aramızı birazcık daha fazla tutabileceğiniz sağlayacak 5 yöntemde şu bir şeyin çıktığı anda almayın özellikle elektronik cihazlar için bunu söylüyorum Vedat çıktı tamam mı isminin anlamı markasının bilmem ne kamerası telefona osu busu hem onlara sıraya koşanlar var tamam mı pek ben alacağım falan Lan bir dur ya bir dur bekle sakin ol O kadar mı ihtiyacım var bence bir ay bekle yemiyor musun Çünkü neden biliyor musun çıktığı zaman Bu ürünler genelde elmasının fiyatı çıkarlar Tamam yani diyor çünkü saldıracak diye bir ay sonra 2 ay sonra Bu ürünler satış adedine göre Fiyata göre bilgi ve talebe göre çat çat çat fiyat indirimine giderler Tamam bazı markalar taksit yapmaya başlarlar ürünler yeni model çıkma yakın bir zamanda hayvan gibi indirime girenler öğrencilerin yoksa en son çıkan iPhone almak zorundayım Yoksa öleceğim falan demiyorsun ya da böyle devamlı kurtlar yeni çık inanmam lazım kablosuz herkesi vuracağım kapıda falan böyle bir şey demiyorsun ha Bekle abi sakin ol insanlar bu kullansın onların deneyimlerine dinle tamam o deneyimleri de cebine koy fiyatları düşsün indirmede gitsin falan filan öyle oldu Böylece emin ol bana hem daha doğru ürünler alacaksın hem de para belli bir süre daha fazlasıyla cebinde kalmış olacak yöntem çok enteresan bir yöntem biraz matematik dayanamıyorum Tamam çok basit bir örnek vereceğim mesela 3000 lira maaş alıyorsun diyelim tamam mı ve bir mağazada sın ve bi tişört gördüm o kadar güzel ki bayıldım inanılmaz Fiyatına baktın Abi 100 Lira orada bir duruyorsun Tamam mı Şunu diyorsun 100 lira tişört 3000 lira maaş alıyorum çok görüyorsun 3000 lira 100 liraya 30 tane tişört seni bir çalışma günü düşünüyorsun diyorsun ki ben bir bütün gün sabah Dokuzda işe gidiyorum akşam 6'da çıkıyorum deliler gibi çalış yorum onu yapıyorum bunu yapıyorum yoruluyorum ediyorum tişört değer mi düşünüyorsun hala deyince ne karar veriyorsan yani 30 çalışma günün bir gününü dışarıda vermek için Okey sen al ama okey değil Sen alma Bu biraz mantıklı mı yöntem çalışma yönü vardır maaş arasındaki denge kendini kurabilirsiniz yöntemde sonra da yağmur başladı ortalık toparlıyorum paranız var annenizden babanızdan sağdan soldan geliyor olabilir Maraşlı para kazanıyor olabilirsiniz çok enteresan fırsatlar varsa değerlendirme çalışın yeni iş kolları yeni fikirler yeni Berkin para kazanabileceğiniz hobinizi paraya dönüştürebiliyor şeyler olabilir Daha çok nasıl para kazanırım sevdiğim işte anlasa para kazanırım Çünkü sevdiğiniz işi yaptığınız zaman ondan gelen bereket emin olun diğer yaptığımız işlerden Sevmedik yaptığı işlerden pek fazla oluyor sevdiğin işi yaparak kazandığım Paranın değeri de tadı bambaşka oluyor ve onu harcarken emin ol biraz daha fazla düşünüyorsun

1 Yorum "Biriktir parani, Para nasıl biriktirilir?"

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam