-->

Nasıl tasarruf ederim, para biriktirmek yöntemler

aradınız baktınız buldunuz almak istiyorsunuz arkadaşlar diyor ki eski eşofmanla bir ay daha idare edebilir miyim Bunu kafanızda bir düşünün edebilir miyim F demez miyim olmam mı gerekiyor Bunu illaki Çok zorunlu bir ihtiyacım var bunu düşünüp bir ay daha idare edebileceksiniz o parayı getirin buna koyayım bunu ona harcamış gibi düşünüp En azından bu ay ekstra bir para birikimi olacaktır Bir ay daha Siz eşofmanla idare edersiniz bir dahaki ay alırsınız Ama bu ay tekrardan kumbarada para Geçmiş olsun para biriktirmiş olursunuz mutlaka harcamanız da böyle kız tam olarak gidip yani çok fazla aşırı ihtiyacınız olmayan şeyleri almayın veya alıyorsanız diyelim ki işte 100 liradan almayın 60 liralık böyle bir şey diyeyim illaki istiyorsunuz Bir ay daha fazla Çok uykum var ben de birazcık değişik şeylere harcama konusunda sıkıntı var ben paramı teknolojik şeyleri yatırmayın çok seviyorum o konuda kendini çok fazla kızmıyorum tasarruf etmiş olursunuz neyse işte bu da böyle bir şey dedin arkadaşlar Siparişlerinizi geçiyoruz Madde 4 işinize yaramayan ne varsa satın arkadaşlar güzel bir şey yani geri kitaplarınız var Hepsini böyle Okuduğunuz çoğunu okudunuz okuduklarınız ayrı olmadıklarını veya bir hevesle aldınız ama başladınız kitap bana göre değilmiş için beni sarmadı diyebilirsiniz mesafeni psikolojik dili ağır olanlar olayı her şey olur ya böyle bir masaya anlatacak bir masal ile 10 sayfada anlatırım her tarafta söylemediniz bir şeyler var kıyafetleriniz Ben artık kullanmadıklarını var teknolojik araçların Hızlan artık kullanmadıklarını eski yerler var Onları bir şey arkadaşlarım vardı var gardırop varmıştır telefon uygulaması var sahibinden.com var buralarda her şeyi satabilirsiniz arkadaşlar tüm eşyalarını satabilirsiniz ben özellikle de çok seviyorum gardırop birazcık da al kıyafet seni birazcık daha iyi tamam ben kıyafet üzerine Bunlar seviyorum kullanıyorum siz de bunlar değerlendirebilirsiniz eşyalarınızı 2. El olarak satabilirsiniz ve gerçekten hızlı ve güzel Para biriktirdim Yani bir anda çok fazla para girebiliyor Ben mesela okumadığım kitaplar vardı onları neredeyse aldığım fiyata diyebilirim birazcık aşağısına böyle hepsini sapkın çok fazla sattım Hatta mesela aksiyon kamera malzeme almıştım hatırlamıyorum öyle bir şey oldu Gerçekten iyi para biriktirebilir söyle öneririm hemen indir peki 2. El olarak mümkün olduğu kadar ikinci el eşya almaya çalıştık yine Kitaptan örnek verelim kitabı alacaksınız okulumuzla ilgili bir kitap var hocanın istediği kitaplar olarak çok rahat kitap olarak çok rahat bulabilirsiniz

0 Yorum "Nasıl tasarruf ederim, para biriktirmek yöntemler "

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam