-->

5 para biriktirme yöntemi krediler

Hadi başlayalım 1. Madde asla bozuk para harcamayın böyle bir şey buldum kendime Bozuk paraları harcamıyorum arkadaşlar mesela evden Cebimdeki parayla çıkıyorum 5 lira 10 lira 20 lira ne varsa yanınızda onunla çıkın dışarıya dışarıdan bir şey almak zorundasınız benim parayı parayı aldım ve sonuçta senin Para üstü gelecektir Para üstünü aldığınızda ona cebinize koyun ve eve geldiğinizde kendi dedi Bunu bana yapma böyle şey olabilir işte kavanozu kesebilirsiniz veya kendilerin bana alabilirsiniz cebinizdeki bozuk paraları kumbaraya boşaltım asla ertesi güne yanınızda bozuk parayla çıkmayın Ben bunu anlıyorum yanımda bozuk para bulamıyorum Çok fazla çıkarken ve çok yakın bir süre sonra çok arkadaşlar plan yapar ama şöyle anlatayım ben öğrenciniz çalışıyorsunuz gelen bir para varsa yeni 500 lira 600 lira 1.500 lira Her neyse öğrensin o paraya aldınız günü traş öyle bir hesap yapalım işte benimki değerlerim şunlar bulaşma bu kadar gidecek işte Kuaför 30 lira gidecek işte ne bileyim okul yemekhanesinde bu kadar gidecek ondan sonra Cafe harcamalarına bu kadar gidecek ondan sonra ekstra Neye ihtiyacınız varsa tüm ihtiyaçlarınızı ama eksiksiz olarak tüm ihtiyaçlarınızı yazıyor şu kadar şu kadar şu kadar Ekstradan bir de ekstradan şu kadar para kaldı diye 100 lira 50 lira 1980 yılından beri elektronik tartı otomasyon sektöründe elektronik otomasyon sistemleri kolay kullanımı sayesinde kullanıcı dostu taşıt kantarları da kullanılan analog veya kumbaramızı Kıyafet alışverişi fiyatı kıyafet alacağım diye Neyse ekstra bir şey çıkarsa da ekstra koyduğumuz kısımda mı açacaksın gidiyoruz alışverişlerinizi yapıyoruz işte değilim ki kuaföre 30 liraya artık bilmem ne bu ay kuaföre gitti 20 lira harcadım 20 lira harcadık 20 lirayı harcıyorsun geriye 30 lira yazmıştı Yani sen Kuaför kısmına oraya getiriyorsun tekrardan asla birazcık yazabilirsiniz mesajlarınızı bahsetmiyor Erkekler erkeklerle ilgili bu Kuaför parası 22 daha fazla masrafı yazınız

0 Yorum "5 para biriktirme yöntemi krediler "

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam