-->

Özgün içerik ve makale yöntemleri

lakin bulduğum bu yeni yöntem ile klavyeye dokunmadan özgün içerik üretmek artık çok basit bilmiyorum belki düsünen aklına gelen olmustur ben mesala merak edilen blog konumda ne varsa o konu ile ilgili arastırma yaptıktan sonra youtube konu ile ilgili anlatım olan videoları açıyorum diğer yandan da telefonumdan bloggerimi açıp sesli yazdırma olayını aktif ediyorum ve 10 20 dakika boyunca eleman anlatıor ben telden takih edip yayınlıyorum ne oluyor ÖZGÜN İÇERİK dün mesela 15 içeriği 2 saatde girdim klavyeye dokunmadım mı evet dokundum baslıkları ve etiketleri eklemek için :))))

bol sanslar bunu para kazanmak için de kullanabilirsiniz çünkü youtube de hemenhemen her konuda anlatımmlar mevcut..

açın yemek tariflerini açın araba yol finans hikaye masal alın size öziün içerk :))



ayrıntıları bulabilirsiniz.. saygılarımla

0 Yorum "Özgün içerik ve makale yöntemleri "

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam