-->

Para kazandıran ek işler evden para kazanma

Herkese merhaba  sizin de sık sık deneyimlerinden bahsediyorum Bu bazen alışveriş oluyor bazen bir mekan önerisi oluyor bazen ilk defa çektim bir tatil şekli oluyor bazen de bu videoda olduğu gibi bir para kazanma yöntemi bir birikim yapma yöntemi oluyor bu videoya başlamadan önce mutlaka bunu belirtmem gerekiyor ki bu video sponsorlu bir video değil Bunu söylemek zorunda biraz da burada kalıyorum galiba Çünkü kanalımı iyi kaçtığımı zamanlarda bile o zaman böyle 200 300 abonem varken buna benzer bir video sizinle paylaşmıştım ve orada da anket yaparak para kazanma yollarından bahsetmiştim E bir site önermiştim bunun sponsorluğunu o kadar çok düşünenlere oldu ki bunlarla ilgili var ya onu diyorum almıştım onları da birazcık şevkim kırılmıştı ve yaklaşık 1 yıldır buna benzer bir video sizinle paylaşmadım ama olumsuz yorumlar kadar Bursa yerden para kazanıp ana teşekkürlerini eden birçok insanla daha karşılaştık o zaman 50 lira var 100 liralık 20 liralık 30 yalar kazanabileceğiniz listeden bahsederken şu anda size bahsedeceğim sizinle çok iyi paralar kazanabilir özellikle öğrenciler ve ek iş olarak düşünenler ve ev hanımları mesai için söylüyorum bunu çok iyi paralar kazanabileceğiniz düşündüğüm için de açıkçası birazcık haksızlık yapmak istemedim E tabii ki bu deneyimimiz yüzünde paylaşacaktım yani soru işaretleri tamamen kaldırabilme kadar şunu söylüyorum ki bu izleyeceğiz içerik Bu seferki gibi hiçbir sponsor vesaire içermiyor Yalnız bu sefer şunu yaptım bu telif durumları ile ilgili pek bir bilgim yok açıkçası herhangi bir tlf da maruz kalmamak adına ben site yöneticilerine Bununla ilgili bilgilendirin dedim ki ben video çekiyorum ve sitenizden bahsedebilirim ya onlar da çok memnun oluruz dediler de ben buradayım Soru işaretlerini gider diye düşündüm yani artık dedi uzak başlayabiliriz ben tamamen hikayemi anlatacağım size Uzunca bir video olacak ve çok iyi iftarlar kazanabileceğiniz düşündüğüm için depo ca ayrıntılı bahsedeceğim Yani uzun bir videoya Hoşgeldiniz artık videonuza geçir Benim evden para kazanma düşüncem şu şekilde başladı yaklaşık bir buçuk yıldır evden çalışıyorum Eğer ne iş yaptığını bilmeyen neyiniz varsa Hatta ben ilk defa tam yanında kız varsa YouTube'da olmamı geçiyorum YouTube'dan minik da olsa bir kazanç elde ediyorum ama bunun dışında da ben de firmalara dijital reklamlar ile alakalı aynı zamanda sosyal medya ile alakalı destek sallıyorum yani 95 96 iş yerinde çalışan bir hayatım yok ama evde çalışmaları devam ediyorum İngilizce ile alakalı büyük bir eksik yaşadığımı düşündüğüm için de aynı zamanda İngilizce kursuna gidiyorum hemen kursa gittiğim için firmadan sosyal medyalar ile Vesaire ilgilendiğin için de benim ek iş olarak bir ara işte yine de bir şirkette çalışma var pek bir imkan kalmıyor bir zamanda kalmıyor böyle olunca ben de bunlar da beni ara işte girdim evden ek iş olarak ekstra saatlerimi nasıl değerlendirebilirim diye düşünmeye başladım Dediğim gibi sana daha önce de bahsettiğim gibi anket yapmaya başladım o video izlemediyseniz şuraya Sezen için bırakıyor olacağım Ama şunu söylemeliyim orada da videoyu da bahsettiğim gibi çok büyük paralar bu anket sayesinde kazanılmıyor birçok anket yapan site var sizin için de deneyeyim dedim ben birçok siteye üye oldum ama ama ben derim ki kadar performans alamadım bunu söyleyebilirim ben dedim ki de ki sisteme dediğin gibi o videodan izlersiniz ama böyle aylık 30 ya 40 lira 50 lira getir taneleri rahatlıkla kazanabileceğiniz 5 sistem o bunu yapıyorum ama bunun dışında da öyle işe başladım ederim ki ne yapabilirim Bununla ilgili çok düşündüm ve karşıma bouncy geldi sanırım doğru telaffuz ediyorum bir yanlış varsa da kusura bakmayın aynı zamanda sizin için açıklama hepsini linkini bırakıyor olacak bu tamamen bilgisayarın başından anket yapmak gibi bir sistem değil Bunu söyleyebilirim Tabii ki böyle belirli anketler çıkıyor onlarla da böyle 3 lira 5 lira kazanabiliyorsunuz ama asla para kazanma yöntemi bu gizli müşteri olayını duymuşsunuzdur Bence böyle firmaları gidiyorsunuz ve o cumadan gönderildiğini söyleme lan sanki Müşteri gibi geliyorsunuz ve bazen yerleri Danette diyorsunuz bazen reyonu diyorsunuz bu oluyor çoğunlukla daha öncede de geçen sistem bu yani sizin gizli müşteri olmanızı sağlıyor ama bunu izle müşteriye Siz bu lokasyonu görebiliyorsunuz ve öyle imsak karşıya gittiniz işte Avrupa yakasına geçeceğiz Bu arada Koçtaş'ta da bir iş var Avrupa Yakası'nda sırasında Koçtaş'ta değilim ki size 2 kilometre uzakta hemen oraya uğrayıp o Koçtaş'taki görevini yapıp oradan tutarak kazanabiliyorsunuz içerikten Tamam ben bahsedeceğim Ama daha öncesinde benim babam seni neden güvendiğini ve neden evden çık öyle bir sisteminde Ne diyeyim dan bahsedeceğim sizinle duymuştum sosyal medyada da cesaret edememiştim açıkçası yani bir firma en gizli müşteri olarak acaba kimseyle muhattap olacak mıyım acaba Yani güvenemedim böyle Söyleyebilirim ama geçenlerde netflix amblemi diye bir dizi var orada olduğunu anladım ve dedim ki Ben bunu bilirim hesabına Üye oldum bir abim var fabrikasyonu indiriyorsunuz bilgilerini giriyorsunuz Burada tabii ki söylemem lazım Çünkü sizin hesap numaranızı vesaire IBAN numarası Daha doğrusu istiyorlar ki ücreti oraya yatıracaklar bundan da bahsedeceğim bu siteye üye oldum aplikasyon indir ve çok küçük bir görev verdiler Öncelikle bana işte git Bir fırına bir ses kaydı aç ve Fırındaki etkiledi ki ekşi mayalı ekmeğin var mı ve fiyatı nedir Bana Güneş öyle bir sistem var içeriye giriyorsunuz neden içerisinde girdiğinizde kenarda bir işte Harita kısmı var Harita iş olan bölgeleri sizi Uzaklığını kontrol edebiliyorsunuz ve firmaların isimleri de yazıyor Mesela diyor ki Bir fırına gidiyor orada bir isim belli etmiyor Çünkü İlk baş ya sizin doğruluğunu ölçmesi lazım Yalnız şöyle siz Bir fırına gidip sistem dışında yani aplikasyona girmeden bir ses kaydı yapıp Sistemi yükle yemiyorsun onlar da o anda orada olup olmadığınızı anlamak istiyorlardı olarak yani siz gidip de açarım gibi Mopaş markette bir kişi varsa kesin Onbaşı marketin Bir de onlar neyin kontrol et daha önceden çıkıp bilemiyorsun yani o anda telefonunu yanınızda olmadı akıllı abla Tabii ki siz içerisinden size bu ses kaydı kısmı ve fotoğraf kısmı açılıyor Bunu sisteme üye oldunuz Onu denediğinizde daha iyi anlayacağınızı düştü yani şöyle siz Bir fırına giriyorsunuz ve aplikasyonu açıyorsunuz Afrika sondaki şu anda sizi fırında mısınız Evet diyorsunuz ve diyor ki ses kaydını başlat ses sistemi İçindeki ses kaydını başlatarak içeri giriyorsunuz hiçbir şekilde bunlara bir deneme yoluyla geldiğinizde vesaire söylemiyorsunuz firmadan gönderilerinizi söylemiyorsunuz diyorsunuz ki ekşi mayalı ekmek var mı ve fiyatı ne kadar bunun gibi mesela bunu kontrol ettikten sonra sizi aktive ediyor ne kadarsa bunun ücreti size yatırıyor Ben bunlarla alakalı iyi tutarı çekmeden size bir video paylaşmak istemedim çünkü malum çok fazla böyle şeyler var güvenemedim Siteler var Ben ilk başta fırına gitmiştim Ondan sonra da bir limonata markası sanırım Uludağ limonata 7 Bununla ilgili bir marketten alıp kadınla ilgili bir fotoğraf istemişti onu göndermiştim baktım ki ben para kazanıyorum bu işten ve sonra karşıya bir gün gittiğimizde ben işte Bence de bakıyordum yakınlarda bir yer var mı bir alışveriş merkezinde Koçtaş görevi olduğunu gördüm hemen gittik işte koçtaş'a bir veya onunla alakalı fotoğraflar çek Isuzu ile sistemi içerisinde bir şey Leon toplumu işte fiyatlar belirgin mi görevini kılık kıyafetin düzgün mü gibi size sorular soruyor mesaj oraya giderek bazen istedi işte ben onun fotoğrafını istiyor oraya onu paylaşarak sessiz Tam da görevinizi yerine getirmiş olursunuz ve bunu yolluyorsunuz birkaç gün içerisinde görevleriniz onaylanıyor şöyle bir sistem bu yalnız Mesela diyelim ki Cevahir Alışveriş Merkezi'nde Koçtaş görevi çıktım ve her ve onun için bir görev açıldı O açılan görev bütün Sincapları aynı şekilde açılıyor yani Yani siz koçtaş'a gidene kadar o geri ve başka biri yapabilir O sadece sizin için bir �revli değil görevler yapıldığı canım sizin harita masadan eksiliyor yani yakın olan yerlere bakmak da her zaman fayda var görevler size belirli bir saat aralığı veriyor mesela diyor ki Koçtaş görevin İşte şu anda diyor Maltepe Park da var neyin Koçtaş görevi var diyor 2 saat içerisinde Yüklemen lazım diyor ve sen ona göre seçiyorsun saatler var hangi saatler arasında Yapabileceğin ona göre seçiyorsun dediğin gibi sisteme girip çok daha iyi anlayacaksınız bir takipçim öyleyim sanırım öğrenciydi yanlış hatırlıyor olabilirim gibi yandan yazışma İşte benim de üye olduğumu görünce demiş çekme sapan Turkcell görevinden bugün 400 lira kazandım demişler yani fiyatlar böyle oluyor her görev başı yaklaşık 20 lira 18 lira gibi öğlene göre fiyatlar biri diyor ama diyor ki mesaj size öğle yemeğine sepet olacak idealtepedeki dinlenme Turkcell'de diyor evime işte bakıyorum 500 metre uzaklıkta orada var bir de 600 metre uzaklıkta var 800 metre uzaklıkta başka bir iş var yani ben 1 kilometre içerisindeki 2 kilometre içerisinde ki daha görevleri yaptın da bazen 100 lira 150 lira kazanmış oluyorum Bunun dışında karşıya geçtiğim ne ya da gittiğim yerlerde mutlaka bakmaya çalışıyorum bulunduğum lokasyondan görevler var mı diye Bu bazen şişer tuvaletlerini denetleme görevi oluyor bazen Koçtaş oluyor bazen Turkcell'de bir kampanya çıkıyor siz gidiyorsunuz açıp ses kaydını Turkcell yetkilisi Ne diyorsunuz yaparım bilmem ne bilgisayar burada satılıyor mu diyorsunuz ve bunu gönderiyorsunuz bir kere şey yapmıştım bir alışveriş merkezinde coca-cola'nın görevi vardı mesafe firmalar var Mesa tavuk dünyasına Coca Cola standına fotoğrafını çekiyordum gidiyorsun diyorsun ki orada onlar sana söylüyorlar İşte bu gizli bir görevdir diyorlar bazıları da diyor ki gizli bir göreyim değildir o gizli olmayan görevlerden bir tanesiydi dedi ki bana getir tavuk dünyasına ve sor ben Coca Cola lan geldim yönlendirelim buzdolaplarının fotoğrafını çekmek istiyorum gittim lan sonra Coca Cola da yapmıştım bir Dürüm Dünyası mı Bizimdir Öyle bir şey vardı Bir Dürümcü vardı remix bilmiyorum öyle bir firma var bir gitmişti orada çekmiştim yani bir Alışveriş Merkezi'ndeki yemin

0 Yorum "Para kazandıran ek işler evden para kazanma "

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam