-->

Oturduğunuz yerden para kazanmak leggi ile ayda 2000 tl

Işe nasıl gideceğim ben bugün Sizin oturduğunuz yerde elinizde telefonu nasıl para kazanabilirsiniz onu anlatacağım şeyler yapıyorum sizlerle de paylaşmak istedim Öncelikle kullanacağımız programın adı Let Go eminim ki hepiniz biliyorsunuz let go yu bilmeyenler için ne anlatayım cephe çalışan bir alışveriş Platformu yani aradığınız ürünleri sizin ve satıcının arasındaki mesafeye göre ayarlıyor ve ona göre sıralıyor yani genelde alışveriş yapacağız insanlarla yakın konumlarda bulunacağız portal bir avantaj şimdi nasıl para kazanacağınıza gelirim ufak çaplı bir ticaret yapacağız yani al sat yapmaya başlayacağım Biraz anlattıktan sonra videonun sonuna da orada püf noktalarından bahsedeceğim bunu nasıl yapacağız Öncelikle onu söyleyeyim yaklaşık 500 600 liralık bir sermayemiz bulunması gerekiyor bu civarda bir para al sat en hızlı bir giriş yap bunu desen yeterli olacaktır 500-600 lira az para değil Benim o kadar param yok diyenler için da evinizde kullanmadığınız aklınıza ne eski test kitaplarını bile ilanlara koyabilirsiniz emin olun Her şeyin bir alıcısı var bu şekilde de kısa sürede bu bahsettiğim belayı toplayabilirsiniz Yani demek istediğim o ki evde yer kaplamadan başka hiçbir işe yaramayan her şeyi ilanda koyun gitsin evde duracağına cebinizde Dursun Şimdi sizlerle deneyimlerin paylaşacağım şu ana kadar net gözlerinden yüzden fazla ürün sattım çok da güzel para vurdum şimdi gelelim nasıl yapacağımızı let go yu telefonunuza indirim ve uygulamaya açın açar açmaz zaten karşınızda sizin konumunuza yakın olan ve yeni eklemiş ürünler çıkacak Anasayfayı görerek ucuz ürün araştırması yapalım yani ölü fiyatlarda ürünler kelepir ürünler bulmaya çalışacağız Yani ürünün Ne oldu Hiç önemli değil Eğer değerine göre yani ederine göre uygunsa direkt çöküp Yani şöyle söyleyeyim Benim ikinci el ekmek makinesi alıp sattığım bile oldu 40 45 lira gibi bir çare ettim çok büyük değil belki ama taş attım da kolun mu yoruldu yani genelde alacağınız ürünler aynı gün eklenmiş ürünler olmalı çünkü genelde çok uygun fiyatlı Kuru'dan ürünler aynı günde gidiyor ürün Cafe açılmadan bir fırsat yaratıp direkt ürünü satın almaya çalışacağız Bu arada bakmama kaydıyla da ürün ucuz olmasına rağmen çok ufak pazarlık deneyin pazarlık sünnettir Neyse Anlaşıldı satıcı ile buluştunuz ürünü aldıktan sonra ortalamanın Bir tık daha üstümü fiyata güzel bekar edebileceğiniz şekilde ilanı koyun Bu arada let goya yılan koymak yaklaşık 1 dakika sürüyor O yüzden gayet pratik Şimdi aslında baktığınızda altıda başlamış olduk bu arada biz hala ürün kovalamaya devam ediyoruz ürün kovalamaya hiç bırakmıyoruz sürekli girip kocasının piyasası araştırması sürekli kovalıyoruz anlayacaksın Şimdi ben ne satabilirim diyenlere Aslında her şeyi sorabilirsin fakat size önerebileceğim kategoriler var saat kulaklık vesaire En Çok Benim para kazandım içiyorum bu yani kulaklık ve saat inanılmaz temiz bir para bırakıyor ve çok hızlı dönüyor Bir de aynı zamanda satana kadar da kullanabiliyorsun örneklendiren Mesela bir tane defter d&r Beats Studio kulaklık almıştım yeni kasalarda ilanlarda geçiyorum bir anda bir baktım 300 liraya koymuş adam kablosuz modeli Bir de yani sıfır olsa anlar 1400 lira falan da sordum adama kutu fatura alarmı vesaire Çünkü çalıntı mı değil mi bilmiyorum Adam dedi her şeyi tam çok acil paraya ihtiyacım var bugün alabilir misin dedim anlamla utandım pazarlık etme Normalde her şey pazarlık ederim ben yani bedavaya konuşalım pazarlık etme utandım Neyse adamdan hemen gittim aldım kulaklı o sırada da bu kulaklıkların ikinci el piyasası 700 lira civarındaydı Neyse bu kulaklık 15 gün benim elimde kaldı o sırada takılıyorum dinliyorum vesaire 15 gün sonunda bir arkadaşı Aslı bende 900 liraya ilana koymuştum 800 liraya anlaştık ve verdim Trink 500 lira kâr Bir keresinde de motosiklet ceketi alıp satmıştım butleri olanlar var ya korumalı olanlar vesaire onlar da sıfır piyasası 3500 Lira civarındaydı ve çok bilindik ve güzel bir baktım 900 liraya koymuş bir saat önce yazdım Adama dedim konuştum vesaire adam temiz olduğunu söyle falan Neyse bir iki saat içinde adamla buluştuk göster de ceketi bana ceket çıkan temizlik orada alışveriş yaptık aldım ceket Kuru temizlemeye götürdüm 3 haftalığına falan Kuru Temizleme verdim yıkadılar Sonrasında da bir Ağlattın deri ceket Tam 5 gün sonunda inan mayacak mısınız 1950 TL satışını yaptım 1050 lira yani Zaten 1050 lira gelince bana böyle bir ne oluyorsa olmuştum ya hiç beklemiyordum o kadar fiyata gitmesin ve Hani ben bunu bir ayda 2 ayda uzun vadede yine bu fiyatlara satarım de düşünüyordum ama 3 gün sonrasında bu para bana geri döneceksin alışverişler var da alışveriş çoğaldıkça elinizdeki para dağıtıyor sermayeniz artıyor Yani daha çok ürün alıp satabiliyor sınız daha pahalı ürünlere girebiliyorsunuz ve bu şekilde karınıza katlayarak ilerliyorsunuz her şeyi de anlatayım O da çok iyiydi bugün Uyandım uyandım da da ben hep let goya girer bir bakarım 10 15 dakika hem de ayrılana kadar zaman geçmiş oluyor Neyse ürünleri geçiyorum bir baktım bin liraya Evcen'in Smart TV si var 42 inç yani ortalamanın çok çok altındaydı Bende adama yazdım konuştuk falan Tamam kardeşim bilmem de Öğlen vaktinde buluştuk ben 1000 TL ye aldım alıp eve getirdim daha kutusundan çıkarttım Bu arada televizyonu deneyerek aldım adamın dükkanına gidip aldım orada demedik vesaire her şeyi Tam da yani kutusuna koydum dışarı çıktım işlerim falan var bir adam yazdı böyle böyle talibim vesaire adamla konuştuk anlaştık akşam 1300 lira verdim adama yani hiç unutamıyorum birkaç saatte 300 lira Trink para bekleseydin bir 600-700 Belki çok zordu ama o Karlarda Tata bilirdim Ama bazen de hızlı para sıcak para da iyidir yani Bu arada oturarak para kazanmak dedim ama arada Toto mızı kaldırmamız gerekebiliyor Hep arada bu kadar kolay kazanılmıyor yani helal et gelelim püf noktalarını çok çok uygun değilse oyunu almayın ortalamanın da altındaysa direkt pazarlığa girişte hemen gelip alacağım veya bugün içinde alacağım sözü işinize çok yarayacak insanlarda sıcak para algısı pazarlar yanaşmayan adamı bile ikna edebiliyor zaten o yüzden bu çok önemli Bunu aklınızdan çıkarmayın size 10 15 lira kazandıracak ürünlerle vakit kaybetmeyin alacağınız ürünlerin WhatsApp'tan daha detaylı fotoğraflarını ve biraz daha açıklama isteyin sonrasında buluştunuz hayal kırıklığı yaşamayın diye söylüyorum bunu öbürünü alacağınız veya satacağımız kişiyle telefonda görürseniz Hem o güveni Hem o sıcakta yakalarsanız işler biraz da hızlanabilir genellikle 100 TL ve üzeri 400 lirayı koymuş 200 lira diyor yani satıcı bir iki aydır satamamış ya bu satılmıyor algısına gelip vereyim gitsin diyebilir uzun vadeli satış en temiz kazanca getiren satış biçimidir aceleci olmayın hemen fiyatı kırmayın haftada ve göre fiyatlarla biraz oynayabilirsiniz aldığınız bir ürünün ilanında fiyatı düşürdüğünüz zaman size daha önce yazıp fiyatı pahalı olduğu için almayan insanlara tekrar yazın Hani fiyatına indirdim haberiniz olsun diye O da emin olun dişlerinizi biraz daha hızlandıracaktır belki de en önemli nokta ürün koydunuz 15-20 gün geçti hala satılmadı oyunu silip ilanı tekrar koyup Let Go Yemekten de ürünleri önermeyi sever elektronik ürün alırken çok dikkatli olun alırken de Satarken de mutlaka çalışıp çalışmadığını test edin veya bir problem olup olmadığını Özellikle de Satarken de Çünkü sattıktan sonra bu ürün bozuk falan diye misin size müşteri size satarken çalıştığını görsün sonra başınız ağrımasın piyasasını bilmediğiniz ve anlamadığınız Ürünleri bulaşmayın yani Mesa kendim için örnek vereyim plak antika porselen the cart curt o tarz şeyler de hiç anlamam mesela o yüzden hiç bulaşma yorum anlamadım ürünü aldığımda uygun fiyata getirdiğimi düşünürken aslında tıklanmış da olabilirim o yüzden hiç bulaşmayın ürün satarken genelde müşteriye ayağınıza getirmeye çalışın Hani ekstra yol parası falan vermeyin kaçının yani Ama eğer yüksek Sonuç olarak yüz yüze tanımadığınız insanlara alışverişinde bulunacaksınız O yüzden bilindik yerlerde veya kalabalık ortamlarda alışveriş yapmaya çalıştım ürünü satmak istediğiniz fiyata yüzden üstüne koyun yani bin liralık bir ürün satacaksınız 1100 liraya koyun bir pazarlık payı Bırakın insanlar indirim almayı sever bir tane ürün beğendiniz heron almak istiyorsunuz olacağını satıcısının diğer ilanlarımada bakın eğer işinize yarayacak bir şeyler varsa bunları toplu ve indirimli bir şekilde almayı teklifini kesinlikle işe yarıyor Hiç uğraşma insanları direkt veriyordu sattığınız ürünün fotoğraflarını ve açıklamaların iyi olduğuna emin olun bu çok çok önemli bir şey arkadaşlar aklıma gelen püf noktalar Bunlar da eğer merak ettiğiniz sorular varsa aşağı yorma yazabilirsiniz hepsini tek tek cevaplıyorum biliyorum

0 Yorum "Oturduğunuz yerden para kazanmak leggi ile ayda 2000 tl"

Yorum Gönder

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam 2

Yayın Altı Sponsor Reklam